gårdagen^^

Dagen i går var dock väldigt trevlig! jag och madde var och bakade hos intohimograbbarna. Det var jättemysigt, vi bakade massa massa bullar, dock blev det kanske inte de bästa bullarna i världen. det var något med mjölet som gick fel osv men helt okej blev det nog, eller ärligt så smakade jag inte för jag åt så mycket deg att jag trodde jag skulle spy, usch va hemskt det var, det är ju en sak när mamma bakar hemma får då får man bara en lite bit deg, men när man själv bakade då var det ju bara att äta på. sen blev det lite strul med smöret när vi skulle bre på det, det var så hårt att degen gick sönder när man bredde ut det. men men, kul hade vi i alla fall, hela köpet fylldes med folk och dofter från bröd och bullar. Mums mums, bilder kommer när jag har min sladd, glömde den i Borås (som vanligt)
Tänkte passa på att göra lite reklam för Intohimo som ska spela som förband till Underoath den 23 April i Göteborg det ska bli väldigt kul! Visst det är inte riktigt min musik, men det är goa grabbar som är bra och konserter är ju alltid mysiga! Jag är redan jättepepp! Passa på att köpa en
biljett innan de tar slut


Nu är det back to listening
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback