God morgon världen!

Hej vänner!
Nu är jag hemma efter ett litet äventyr i Götet! Hade det väldigt trevligt, vi var som sagt hemma hos Josua, och det blev både fika, undervisningesfilm och Halo (som jag sög extermt mycket på, är ju verkligen inte van vid xbox, och har inte spelat halo på evigheter men men kul var det i alla fall) angående undervisningsfilmen så hette den the seven mountain och var jättebra verkligen. En viss Dr Lance vad-han-nu-än-hette talade om saker jag sjäv funderat på mycket men han satte ord på det och hade utvecklat tanken och det kändes mer avancerat. Men i alla fall. Sen blev det ju självklart strul med bussarna så det blev att sova över där. Jag och Rebecka, en kompis till Josuas brosa sov i samma rum och hon var jättetrevlig och lätt att prata med, det är härligt med såna männikskor som bara tar för sig med en gång och som man känner sig bekväm med och kan slappna av med en gång! Sov gott hela natten, men lite segt var det att gå upp halv sju. Eller elav minuter över sex gick jag upp för att vara exakt. Men åt frukost vid halv typ, haha, åh vad intressanta grejer jag skriver om :P

Egentligen var det meningen att jag skulle stannat kvar i gbg och väntat in familjen men pappa ringde och var lite halvsjuk så jag tog en buss hem istället och nu sitter jag här med en kopp te och min dator. Lite synd med gbg vart rätt shopping sugen egentligen men men så kan det vara!

Kommentarer
Postat av: Miaka

ja, både du och Magda var saknade, vi hade verkligen supertrevligt! men jag hoppas vi ses på torsdag!

2009-02-13 @ 22:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback