Hair in progress!

Håller på med håret nu, var ju smart nog att tro att om ja bara la i en blekning så skulle allt blekas JÄMT, men snälla nån det vet ju alla att det inte gör, så efter blekningen såg ja ut så här:


Snyggt va? nej det kändes verkligen inte bra, men men sånt är livet. Sen la vi då i den allt för mörka färgen vampier red från Manic panic, det känns verkligen jobbigt att det inte va den nyansen jag ville ha någonstans, jag fattar inte varför jag inte beställde den från directions som jag ahde bestämt från början :/

Som ni ser så ser bilden utan blixt väldigt mörk och det känns ju tråkigt, den med blixy blev u urläcker! måste tyvärr säga att det verkligen inte ser ut så :( håller på att färga lite av löshåret med, det ligger i en burk i maddes dusch för tillfället :P
Nej jag är verkligen depp nu för ja hade sett fram emot det här så himla mycket :(
men men vi får se resultatet sen, tar ut det runt elva ikväll tror ja^^
Hoppas ni är gladare än jag just nu
:* 

Kommentarer
Postat av: Mitsukai

Jag gick hos frisör o blekte tre gånger för att få det NÅGORLUNDA jämt XD Svårt att få det helt bra när man haft mörk färg..

Postat av: Miaka

ah, jag kan tänak mig det... om ja får råd någon gång ska jag med gå till en frisör och få det blekt så ja kan få det så ljust som jag vill ha det :P

2009-02-02 @ 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback