Idag är jag trött...på allt

Jag är trött. Det var ingen bra natt. Pratade i telefon till klockan tre ungefär och sen kunde jag inte somna, trots att jag satte på stil och verkligen ville ville ville somna till Susanne Ljungs ljuva stämma. När programet var slut och jag ännu inte somnat satte jag på den ständiga resan, på repeat och slockande väl till slut. Sen gick jag upp en halvtimma innan vi skulle börja. Nu sitter jg här på min själavårdslektion med en miljon miljard olika tankar. jag grät inte i natt men jag skulle kunna gråta nu. Jag orkar verkligen inte med själavården nu, den går så djupt den kräver så mycket och jag kan inte sitta och bara vara, fast det är det jag vill. Eller helst vill jag väl vara på ett varmt ställe nu. med massa människor. Med Ammi tex. jag saknar dig så mycket.

Jag glömde min tröja idag i alla fall, fast det är så himla kallt och fast jag tänkte på det så glömde jag den i alla fall. I går fick jag låna Jonas tröja. Idag blir en lång dag, skola, sen ska vi diskutera lite kring konfamaterialet jag och Linn och Karin och Chagge, sen ska vi se die nibelungsaga eftersom det inte blev så att vi såg den igår i alla fall, och sen, sen ska jag göra min hemtenta som verkligen borde varit klar nu och sen, sen ska jag sova. Jag ska sova bort allt som gör ont, som bort allt som är fult och när jag vaknar så ska allt vara varmt och vackert och jag ska vara lika glad som jag brukar.

Hur ska jag någonsin kunna fixa det här

Kommentarer
Postat av: Rockfen

Du kan alltid ringa! <3

2009-02-19 @ 08:16:51
Postat av: Miaka

Tack <3 sötste, det kanske jag gör, vore skönt att prata lite <3

2009-02-19 @ 13:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback