Idag

har hittills haft en väldigt mysig dag. gick upp tiiidigt och mötte Tina en snabbis :* på det! Hoppas du får det toppen i vinterlandet! Sen gick ja en sväng på stan, mamma och pappa bjöd mig på restaurnag, så¨nt är verkligen mysigt, är ju inte precis bortskämd med bra mat nu för tiden :P Sen hittade ja en jättesöt topp och ett par overknees (jättesöta med en rosett) och när jag skulle betala sa mamma bara, ja kan ta det där! då blir man så himla glad, inte för att det kostade någon jättesumma men kännslan av att någon bryr sig bara! Så då bjöd jag givetvis henne på en chailatte på Espresso house! sen gick jag och skulle köpa lite hår (ni vet det där billiga syntethåret man kan göra dreads med, jag har en så bra plattång så jag kan platta det :P) men i alla fall jag TYCKTE verkligen att jag tog en röd nyans, men när jag kom hem såg jag att den var mer orange, lite surt, ska försöka ta någon bild på det så ni får se! Men jag betalade ju bara 60 kr liksom, ska ändå in till Gbg imorns så då blir det safari istället. jag gillar verkligen det stället! sen blir det U-church på kvällen!
Nej nu ska jag kolla på gossip girl!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback