Jag ska krossa alla speglar och ta tillbaka min värdighet

ikväll hade jag krossat alla speglar
(om jag hade kunnat)
jag hade rivit sönder alla kläder med skrävorna
jag hade gråtit mig till sömns
(i ett hav av glas)

Nej usch, nu får ja sluta låta så deppig, men jag säger bara det, ikväll är inte kvällen då jag är bästa vän med mitt utseende. men nog tjatat om det. jag tänkte jag skulle bli nyttig! Ni vet göra sånt som nyttiga människor gör. Äta nyttig mat och sånt! Frågan är bara hur gör man det, jag har ju världens sämsta matvanor, verkligen. Jag tycker inte om maten på skolan så den vill jag inte äta, jag orkar aldrig äta frukost och maten jag lagar på kvällarna är lååångt infrån nyttig, det är uteslutande makaroner med antingen köttbullar (i stort sätt alltid köttbullar) bacon eller falukorv, och sen givetvis turkisk yoghurt till! (finns det något godare) Vad ska jag äta istället? mat är ju så dyrt, för det första tänkte jag börja köpa massa grönsaker, sallad, ruccola, morötter, gurka och sånt som är gott! och feta ost, och wookgrönsaker (det har ju hänt att jag köpt det innan) ris och potatis tycker jag ju inte så mycket om men jag tänkte köpa lite mer fullkornspasta och sånt! Hoppas hoppas jag fixar det här, men jag skulle behöva världens pepp och massa roliga recept!  Nej nu ska jag återgå till Enok och Jossa som sitter här, sen ska vi tjata på Oskar, vi är så sugna på godis, naturchips och cola (haha vem skulle vara nyttig? ja ja men inte ikväll)

Puss på er
:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback