pepp!

jag är pepp inför imorn nu! Fy va kul vi ska ha tjejer! (och killar med för den delen) Har precis prövat kläder, och jag kan fortfarande inte bestämma vad ja ska ha, vill ha alltihop på samma gång, antingen blir det
  • lacklänning
  • lack-kjol med svart halternecklinne
  • svartvit kjol med halternecklinne
  • svartvitkjol med lacktopp
  • lacktopp med svart/lia kjol
  • svartlila kjol med halternecklinne
Det är svårt det där men vi får se vad det blir! det är ju så himla kul kul kul med kläder, jag bara älskar att klä upp mig och fixa och hålla på har jobbat med håret massa med, klippte upp det en del och tunnade ut det så nu funkar det - i lla fall för en kväll^^ ska köpa mer sen när jag får råd! Hår och kläder, det är grejen säger jag bara! Seb får jag se vad det blir på deathstars men det blir troligtvis korsetten till halternecklinnet och den svartvita kjolen, tror jag, eller korsettklänningen, eller lack-kjolen toppen. Hm vi får se, det får jag bestämma på söndagsmorgonen, men snälla fixa så ja kan sova i göteborg säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Elena har bestämt att hon ska på monochrome! Och jag kanske också går dit ^^



Och jag kan passa på att säga att jag kan tyvärr inte låta någon sova hos mig för jag ska upp jättetidigt på måndagen och massa :( Men ja hoppas du hittar något!

2009-02-06 @ 23:48:37
Postat av: Miaka

Evelina:

Ah nu fattar vad du menade om stt skriva det med sovplatsen, va bra att vi kunde fixa det ändå! Go Elena! Åh va kul att ni ska dit! ska verkligen bli kul att se dig!

2009-02-07 @ 14:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback