Back again!

Nu är jag tilbaka efter den lilla shoppingturen med Madde och Jossa! Vi hade det jättemysigt, dock fick vi åka i alla hast, jag stod i köket och hade precis satt på kastrullen och stekpannan gör att göra lite mat och så skulle Gabbe (som vi skulle åka in med) åka, men tack och lov tog Jocke hand om det! Snällt av honom! Så istället blev det en cheesburgare på mcdonalds och det fick väl funka, men nu är jag rätt hungrig, ska laga lite mat med Jossa sen! Sen vandrarde vi runt lite på A6, ja köpte bla en polotröja i off white (äntligen säger jag bara, har velat ha det jättelänge, till min Rose Jail) och en annan lite söt topp som jag tittat på länge, dock fanns den bara i M, och jag brukar ha XS, men ibland är det ju snyggt med oversize, vet dock inte vad jag ska ha den till. men jag lär hitta något att ha den till!

Sen ska vi ta och färga Jockes hår, egentlugen skulle vi fixa mina extensions med, men jag är så trött, vet int eom jag orkar, men ALLA fästen har släppt så det är verkligen akut nu.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jättesöt verkligen!

2009-01-20 @ 08:51:20
Postat av: Miaka

Ja, jag gillar verkligen den!

2009-01-20 @ 11:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback