:*

Jag har haft en galet mysig kväll, spenderade den med främst Jossa och Madde, massa mysiga samtal, bra musik osv, plus att vi äntligen fick ut extensiona, men det är liiite lim kvar i håret, sen orkade vi inte fästa om det heller, utan vi tar det imorn, efter HLK eller så, sen ska vi ta lite bilder på madde, hon är sjukt snygg i håret nu verkligen!
Klippte även lugg på Jossa, helt spontant, vi pratade lite om det och så ja jag typ, åh kan vi inte göra det du vore så fin i det. Och så blev det så, och hon pasar super i det! men det tycker jag nästan alla gör faktiskt, det är så gulligt med lugg!

Nej jag är ledsen men nu måste jag sova, hade tänkt skriva mycket mer man jag orkar inte.
Puss och natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback