Gloss serum

Tänkte bara passa på att göra lite reklam för den här underbara lilla saken.
Det glansdroppar för håret och det är verkligen en bar produkt till ett bra pris, kostar ungefär 60 kr på Åhlens (jag köpte den dock på rean för bara 30 kr, passade på att köpa två) Mitt löshår har på sista tiden varit jätterisigt men efter att jag bombaderade det med glansserumet så har det blivit så mycket bättre. Mitt eget hår får också rejält mycket glans efter att jag lagt i den här produketen. Personligen tar jag två "klick" och fördelar det jämt i håret, inte för nära hårbottnen och man får absolut INTE överdosera, då blir håret bara klibbigt. För trasligt löshår rekomenderar jag dock lite mer!
Den gör inte underverk men den hjälper till en bra bit på vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback