God morgon världen

Gha försov mig idag, så himla onödigt. Ställde klockan på åtta för jag hade tänkt att jag skulle gå på en promenad innan frukost men så blev det inte... Var allt för trött, ställde om klockan på nio och somande om. Helt plötsligt vaknade jag till UTAN att klockan ringde, fick lite panik och trodde att den typ var två (vet ju att jag lätt sover till två) Satte på klockan och möttes av tid-och-datum inställningen. (min mobil gör så) fick på datorn istället och såg att den var fem över helv elva. Great, hade missat både fikat och skulle missa typ hela basgruppen, gjorde mig iordning på knappt en halvtimma och sprang över till skolan för att vara med på avslutningen av Basgruppen. Nu sitter på min första sjäalvårdslektion, det har jag sett fram emot.

Dock så trodde ju jag att vi skulle ha John Brenneman i det här ämnet, men tydligen ska vi ha Rosie, det blir säkert inga problem, det är väl bara det att jag har lättast med män i medelåldern när det gäller undervisning. Fråga mig inte varför...

Nej nu kanske man ska ta och fokusera!


Hej på er
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback