Hemma

är tillbaka på kortebo nu, har hunnit se ett avsnitt scrubs med gänget, ätit en hel annanas, det va verkligen inte bra, det började svida i hela munen och sen började jag blöda, så det ska jag inte göra om, men det är ju så himla gott! svider dock som bara den nu, haha, det får bli mild mat imorn! Då ska vi för övrigt ha internatträff :P

Här kommer lite bilder från senaste shoppingrundan:


Vet inte hur mycket jag kommer ha den men den var billig och jag tyckte verkligen den var söt!

Favoriten! vet inte om den ser så mycket till övers för på bild, men åh vad jag gillar den, den är hur mysig som helst, plus att den är söt!

Ett pärlshalsband, älskar verkligen pärlor!

Allt gick verkligen i grått, jag tror verkligen inte jag har några andra gråa kläder, det är verkligen inte en färg jag brukar ha, köpte det gråa diademet med, det pasar jättebra till klänningen, ser fram emot en fin outfit med de nya grejerna!

Men nu ska jag sova, är helt slut och vill vara pigg till den nya kursen imorn!
Natti natti
:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

de där kläderna var jättefina men verkligen olikt dig!



såg dock att du passade i det :)

2009-01-21 @ 20:17:52
Postat av: Miaka

aw tack så mycket! Roligt att höra <3

2009-01-22 @ 01:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback