Högskolan

Så nu sitter jag på högskolan på min nya lektion i kursen religionspluralism. Det ska bli intressant, även om läraren snacker dansk. Den här lektionen håller på mellan halv två och fem så det är en ganska lång lektion. Sen ska jag och Madde ha lite roligt ikväll. Åh va mys det ska bli, sen kommer ju Jossa efter UV och då ska hon också mysa med oss. Roligas ska det ju bli att fota! men ja tror inte jag vill modellera idag, har en så sjukt dålig hårdag! Men det ska bli kul att fota Madde, hon va fett snygg idag! Just nu står dansken och pratar om boken Islam beliefs and teachings, det har blivit något strul, den går int att få tag på, och han tycker att vi ska trycka upp den var och en för sig, alltså ta ne kopia på den, men Karin tycker det är omoraliskt. Jag känner att jag kan stå utanför den här debatten eftersom jag redna lånat boken av Pilgrim! Skönt för mig, men jag förstår att en del tycker det är jobbigt.

H-C verkar vara rätt hygglig än så länge, men jag har tyvärr bara hört negativt om honom. Tydligen ska han vara rätt på och man får inte tycka något utan att kunna försvara det (vilket iofs låter rätt bra eftersom det utmanar eleverna, men det kanske passar bättre på en högstadieskola, där man behöver utmanas påett helt annat sätt, vi som läser det här ämnet idag har ju de flesta ganska bergfasta åsikter som vi (förhoppningsvis) kan försvara.

nej nu måste jag lyssna, vi har bara en och en halv lektion om judedomen....

:*

Kommentarer
Postat av: Madde

Just det bilderna..ja..:P Men åå tack vad söt du är! DU är skitsnygg! Syns INTE att du har bad hair day! Du är alltid så fiin! Mys!

Postat av: Miaka

Aw madde om det är någon som är mysig och söt och som gör mig glad så är det du, lilla vän <3

2009-01-21 @ 01:41:05
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback