I was once alive

Sitter här i Maddes rum, det är mysigt, Jonas och Jossa sitter och läser och Madde s
sitter på golvet och stickar. Det är verkligen mysigt, ur högtalarna kommer mewithoutyou härlig musik det! Känner mig lite bättre idag faktiskt. Tog det lugnt igår med mycket vatten osv, men jag var ändå på hemgruppen hos Martin och Joel och det va verkligen trevligt. Vi bad massa och sjöng och pratade om liberalteologi (det kan man verkligen prata flera timmar om)

Ikväll blir det att ta det lugnt, men tydligen ville vännerna till O'learious (stadens sportbar, verkar vara den tråkigaste baren i hel Jönköping, men om de ska dit så, mår ju verkligen bättre och det ligger precis vid busshålsplatsen, men kom igen jag - på en sportbar) men vi får se hur det blir. Orkar nog inte en hel utekväll imorn. Måste ringa tilda och säga det. Jag, Madde och Tilda skulle gått ut imorn, det hade verkligen vart mysigt, eftersom jag är så himla pepp på en utekväll, jag vill vill vill klä upp mig ich gå ut och se på folk, men jag tror det är smartast att stanna inne. Det får bli nästa helg. Ja det ser jag verkligen så mycket fram emot!

Nej nu har värsta EU debatten dragit igång här i lugnet, ska kasta mig rakt in i den :P 
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback