Morgon!

God morgon vänner!

Idag blev jag väkt tidigt pga Stinas födeösedag. Halv åtta kom Madde och knackade på dörren och jag var verkligen tvungen att gå upp eftersom vi skulle ge Stina frukost på sängen! Sagt och gjort, jag drog på mig morgonrocken, gnugade mig i ögonen och drog på ett halv lager mascara och traskade ut för att möta resten av "klassen" Vid åtta tiden när Stinas frukost var uppäten funderade jag på att gå och lägga mig men bestämde mig för att göra mig i ordningen och åh vad skönt det är att ha lite mer tid, nu kunde jag för första gången äta frukost (sitter här med en morot och en mugg fil) på jättelänge! 

Är väldigt nöjd med min outfit idag, har den nya tröjan och en midjehög kjol som jag lånade av Madde (skitsnygg, 250 kr från BikBok, måste nästan köpa en sen när jag får pengar) Jobbigt bara att tröjan är extremt urringad, men jag låter håret hänga ner som en gardin över dekoltaget osv (som vanligt)
Sen idag ska vi till HLK, vi ska börja med religionspluralism, ska bli rätt intressant, men kursen är bara på 5 lektioner så den är nog rätt intensiv, man måste verkligen vara på alla lektioner!

Ska ladda upp någon outfit bild senare när jag får min kamera, Madde lånar den idag, hon ska ta lite bilder på sin klass, sen kanske vi kan samberställa från fuji, jag skulle också vilja beställa lite!
Nej nu är det nog dags att borsta tänderna och fixa det sista. Min lugg blev helt fail idag, vet inte om jag orkar fixa det.

Puss på er, ha en fin morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback