Natti natti

Nu har även jag krypit ner i sängen. är faktiskt jättetrött men det kanske inte är så konstigt. Klockan är ju ändå fem över två. hade egentligen tänkt att kolla på gossip girl, men jag tror inte jag orkar det. Istället för det bli p1:s program stil! Favoritprogramet så klart! Jag tycker det är väldigt kul att lyssna på. Går varje fredagmorgon klockan 10.03, ifall någon är intresserad av att lyssna. Själv lyssnar jag nästan alltid på deras radioarkiv eller vad man ska säga :P
Det här programet handlar i alla fall om Grevinnan de Castiglione – en modern bildmanipulatör före sin tid. Låter verkligen intressant tycker jag.
adressen till hemsidan är kort och gott
http://www.sr.se/cgi-bin/P1/program/index.asp?programID=2794 ifall någon vill kika!

Natti natti på er
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback