städning krävs!

Jag måste verkligen verkligen verkligen städa min tolett nu. det ser hemsk ut verkligen. Nu är det vidrigt, ska inte gå in på några exakta detaljer, men det ligger kläde roch skräp på golvet, det är tops och smuts överallt, usch mår dåligt bara jag tänker på det. behöver städa hela mitt rum, damsuga osv. Har massa hår på golvet, efter ett litet missöde med Jossas avklippta "lugg-hår"  och sen är det en hel del till. Men faktiskt har jag ordning på kläderna nu, det brukar jag ju inte ha i Borås.


Tänk om ens badrum kunde se ut sådär va? då hade jag vart nöjd. Mitt är rätt mysigt när det väl är städat, den rosa mattan, blomman och det rosa ammi-paraplyt gör rätt mycket. Men duschen är hemsk. Den är smutsig, duschmunstycket funkar verkligen inte, det bara sprutar åt alla håll (vilket gör att man blir blöt i håret även när man satt upp det i en knut för att man bara vill duscha kroppen, jobbigt jobbigt) och så är vattnet jättekallt. Duschade inne hos Madde och Stina för ett tag sen och deras dusch va SÅ mycket fräschare.
Give me a new bathroom please!

Kommentarer
Postat av: Micke

haha, hade ditt badrum sett ut så där hade det bara tagit lite längre än en vecka innan det såg ut som ett bombnedslag ändå :P

2009-01-21 @ 20:12:16
Postat av: Miaka

haha det är ju tyvärr lite så :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback