stil

Jag säger bara en sak, eller nej två förresten
För det första älska människor! När man älskar människor helt utan att vänta sig något tillbaka, när man bara älskar människor, just för att de är människor, de flesta människor är ju faktiskt underbara, bara man ger dem lite tid!

Men det va inte det ja vill prata om egentligen, var bara tvungen att skriva det. Istället vill jag prata lite om stil. Hur viktigt är det egentligen inte med stil. Jag tycker det är så fascinerande när man går på stan och ser männiksor som verkligen har stil, inte bara folk som är snygga eller trendiga det kan ja många gånger tycka är tråkigt. Det som är trendigt blir för mig ofta lite tråkigt eftersom så många ser likadana ut, även om ja själv gärna hänger med i vad som är trendigt, men det är ju mest för att jag tycker det är kul med mode.
Jag har en kompis, Charmien, som nästan alltid klär sig stilrent, eller man ser verkligen att hon har tänkt efter, att hon har en helt matchande outfit och jag blir lika glad varje gång jag träffar henne. Ni vet de där människorna som alltid har en matchande outfit? ja tycker verkligen de höjer levnadskvalitén, eller åh ja vet inte hur ja ska förklara men man blir ju så glad av att se dem. Sen menar jag inte att alla måste bry sig om stil eller kläder eller hur man ser ut över huvudtaget, man får göra precis som man vill, jag vill bara säga att det är roligt att se hur folk har tänkt efter och att de faktiskt finns en tanke bakom kläderna, att de inte har satt på sig de för att de är de första de stötter på garderoben eller för att de förra veckan hängde i Gina Tricots skylsfönser utan för att man själv har valt det.


Den här kvinnan har stil hon, blir alltid lika glad när man ser henne.
en annan som verkligen har stil och vars stil jag verkligen älskar är Blair Waldorf i Gosspi girl

'
Anyway nu börjar lektionen igen så nu är det back to school

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar verkligen Blairs stil jag med, sitter ofta och kolla bilder på henne för att få inspiration till egna outfits!

2009-01-14 @ 15:54:08
Postat av: Miaka

Åh jag vet, det kan jag med göra ibland. jag älskar stilen, kläderna allt! synd bara atta hon är så himla bitchig. men jag gillar henne ändå^^ men mest gillar jag Serina!

2009-01-14 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback