usch

så somnade man igår, snuvig som bara den emd världens huvudvärk och vaknade upp precis likadan fast ännu mer snuvig och ännu mer huvudvärk och svettas och fryser om vart annat. det är verkligen inte kul. Och idag går jag till kl fem, sen behöver jag köpa hårfärg och gå till banken och barnolja och pads. Usch jag vill helst bara gå och lägga mmig igen. Var länge sedan jag kände mig så här sjuk. Hatar att vara snuvig, hatar att sitta med näsdukar i fickan osv. usch usch usch. Måste ha vatten snart... Men det är knappt en halvtimma kvar tills fika pausen och då ska jag drick så mycket vatten jag bara kan sam se om någon har en värktablett (samt fråga karin om de där anteckningarna så jag kan småkika på dem under rasten osv) 

Nu har vi själavård och ska prata om slutfasen.
Hoppas er morgon blir bättre än min
:*

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

usch. Det låter inte roligt alls. Krya på dig syster!

Postat av: Miaka

nej det är det verkligen inte..inte alls..Tack broder!

2009-01-28 @ 00:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback