lalala

Här kommer då bilden på Jossa i lugg! har precis satt på nya lösnaglar så nu tar det lite lägre tid att skriva/är lite mer ansträngande.Men annars så är det ju kul med lösnaglar!


Passar super i det säger jag bara!

En outfit bild! Ignorera ljuset, minen och att jag har en bad hair day :p

Anyway, kvällen har varit otroligt mys måste jag säga, vi fäste om håret, jag städade (så nu ser det rätt bra ut här, för att vara mig vill säga :) och sen satt Jossan kvar här en lång stund! Nu ska jag välja ut enn program på p1 att somna till. Imorn blir det internatträff, vinyard och kanske besök i Trånghalla!
Natti
:*


Kommentarer
Postat av: Anonym

aw, sötaste blubbis!

2009-01-21 @ 20:15:56
Postat av: Miaka

tack <3 glag jag blir


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback