well well

Vilken seg dag det här är. Blev väckt tjugo i två från en jättekonstig dröm. Kommer inte ihåg allt riktigt. Men jag tror vi hade vart hos framor och farfar och skulle åka hem, det va massa konstiga grejer på tåget som hände, kommer inte riktigt ihåg allt men men så kan det va. Sen hade mamma och pappa sett i tidningen att det skulle vara någon synthfestival i sthlm och tänkt att vi kunde åka vägen hem över stockholm. (väldigt logiskt, då farmor och farfar bor i Värnamo, sthlm ligger varken i närheten eller ens på vägen hem till oss) men sagt och gjort vi åkte till sthlm och då var det helt plötsligt sommar och jag befann mig på ett festivalcamp med massa männiksor. Bla va John och Liv där och sen kom Essa och det blev världens bråk mellan dom. Senare så var vi vid något tidningstånd och då kom Conny (en stammis på mitt Mcdonalds, alltså det är så stört, vad skulle han göra på en synthfestival i sthlm?) helt plötsligt och började prata om att jag hade sagt att jag skulle vara med i en lovsångskör på skansen, men det hade jga tydligen inte varit och han var EXTREMT upprörd över detta och kallade mig för lögnare osv, och gick bara utan att jag ens fick förklara mig. Sen vaknade jag. Det hände massa mer grejer, men detta är det jag minns mest.

Ska försöka få pappa att köra mig till Kortebo sen, jag är verkligen sjukt seg, men jag orkar verkligen inte ta bussen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback