Ett hål i mitt hjärta

Det va kallt när vi kom hem idag i huset. riktigt kallt. Huset som vart så varmt de senaste veckorna, trots avstängd panna och iskalla element, så varmt att alla fönstren har stått uppe och man har traskat omkring i bikini inomhus. Men nu är det kallt, en fördel med det är givetvis att ja kan använda mitt gosiga varama täcke som ja precis krypit ner under.
Tog ett långt bad innan, med rökelse och ljus och dead can dance och hela kittet. det va verkligen välbehövt, kände mig så fruktansvärt skabbig innan och det va riktigt skönt att få tvätta håret, lyxade till det och använde inpackning, tråkigt för det sliter så på färgen men det är ju så bra för håret. Tänkte att det inte gör så mycket om ja tappar lite färg nu när ja ändå ska jobba hela veckan så kan ja färga om det innan/efter helgen beroende på vad ja bestämmer mig för att göra med håret.

Ja är lite trött nu, känner mig lite tung, ja ja, så kan det va. Nu är det verkligen dags att sova om ja ska orka med morgondagen

Natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback