Imorn <3

Så nu är allt packat (okej nästan allt, diverse smink och plattänger ligger fortfarande framme) men åh vad pepp jag är! fattar inte hur jag ska kunna jobba fyra timmar i morgon. det känns ju lite småtråkigt att komma så sent, men men, hellre sent än på fredags morgonen liksom. Tror inte det händer SÅ mycket under de timmarna jag missar. är mest orolig för att jag inte ska få sova jämte karino osv. Ska twinna Alice Chess med evelina. Det ska bli kul, var egentligen inte alls beredd på lolita imorn utan hade tänkt ut en helt annan outfit men jag blev faktiskt glad när hon frågade. Nu när håret är mörkare känns det lite lättare att ha rosa också och Alice chess klänningen, som jag verkligen älskar, har jag inte haft på ett tag.

Idag har jag jobbat. det gick bra förutom att Qusay hade lagt in mig till halv fyra (fast vi sa tre igår) och min buss gick kvart i. fy vad jobbigt det känns att jag krånglar HELA tiden. Känner mig verkligen jobbig. Men men, om en vecka är det ingen som kommer ihåg det tror jag. Sen åkte jag till Gbg och tog en fika med Micke! Det va jättemysigt, passade på att köpa glansspray, hårnålar och följa Karinos exempel och handla på lindexs massiva underkläders rea (två bh.ar för 49 kr, hallå, kan det bli billigare) och det va lite det jag behövde så nu är jag nöjd, förutom på mina skitsnygga vita spetsstay up som jag skulle ha till min "vita" outfit på fredag som pappa lyckats slartva bort. det är jag verkligen mindre glad för eftersom jag hade velat ha dem hur länge som helst och de försvann innan jag ens hann använda dem.

Nu ska jag sova så jag kommer upp imorn, börjar tolv så det känns verkligen skönt, men ska gå upp vid tio och verkligen se över packningen och ta en lång dusch och sånt!

Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback