Lite bilder

Håhå nu är jag trött! Har haft det väldigt mysigt ikväll! Traffade Isa nere på stan och vi gick upp till Rbin där hansson och Micke va, sen tittade vi på Dileva! Väldigt speciellt må ja säga men väldigt trevligt och mysigt!

Åh va ja är pepp inför imorn! Här kommer lite dåliga kamera mobilbilder!


Här ser Vi vickans gamla alvklänning på tyget till den nya klänningen!

Vickan in action

Jag in action


Det va väldigt svårt att få någon bra detalj bild, men här ser vi klänningen när den är klar tillsammans emd ett flätat band och en liten tygpåse där vi ska förvara pengar och mobil och sådant :P

Vi ska upp riktigt tidigt imorgon och fixa oss och så. Kommer kännas lite konstigt att åka buss till Göteborg i de där kläderna men det ska väl gå bra hoppas jag ! Åh jag vet inte vad ja ska göra med mitt hår. Känns så jobbigt att jag inte har löshår i samma färg som mitt eget hår då hade allt kännts mycket bättre. men men, så kan det va! Sitter med lite färg nu som ja la i topparna (som för tillfället va orange-rosa eller något) nu ska ja gå och tvätta ur det sen ska vi hoppa i säng så vi orkar komma upp!

natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback