Mys

Nu är ja hemma! Har haft en bra dag! Det var segt att jobba bara. Så otroligt varmt och så. Sen åkte jag ner och hämtade mitt pass. Det gick smärtfritt, även om inte bilden va så snygg är det nog den bästa pass/idkortsbild jag haft. Det känns ganska bra. Sen åkte ja ner till oas som sagt. Det va ett bra möte! Det är så himla bra stämning där ju! Träffade Mel och mina släktingar och sånt! Blev fotade av tidningen med, får vi se om ja kommer med. Haha så lustigt att jag ofta blir fotad av just BT, det är typ 5 gången eller något som ja kommer med av en "slump"

Nu sitter jag här med en kopp oboy och en muffin från McDonalds. Deras muffins är ju så oerhört goda. Ska strax krypa ner i sängen och läsa lite i skuggorna i speglen (som jag tillslut hittade) och lyssna på sommar!

Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback