Puss

Hej och hå! Idag har ja inhandlat lite små saker inför närcon, som en ny kajalpenna, nya fransar, strumpbyxor och sånt! SEn jobbade ja, fick gå hem en tinmma tidigare då det inte fanns något att göra. och åh ja är så lycklig för ja har fått ledigt på söndag så nu är allt löst. Pratade med Hanan och frågade hur det gick med min ledighetsansökan för söndagen och hon bara "det går bra, du ville byta tid med någon va?" då förklarade ja att ja inte hade hittat någon som kunde jobba och hon bara ja ja du får ta det med Qusay men det är bäst att du hittar nån som kan jobba för dig. Så ja fick lite panik men tack och lov var Qusay jättesnäll och gav mig ledigt. Åh fy va lycklig jag blev! Och sen körde store Qusay hem mig efter jobbet så det kändes jättebra!

Åh va ja hatar min mage just nu, det känns som att den är jätteuppblåst. Fattar inte vad det beror på. Nu ska ja inte äta innan närcon, eller alltså på jobbet ska ja äta kycklingasallad och så frukost så klart men sen får det vara. Hur hungrig jag än blir. Det här funkar liksom inte. Vill vara snygg på NärCon ju! Ska plocka fram väskan sen och lägga i ordning så mycket som möjligt av kläderna innan jag går och lägger mig!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback