Trio

Hjälp va seeeg jag är! har inte gjort annat än att sega hela dagen. gick upp efter tre, gjorde frukost, la mig i mammas och pappas säng och tittade på family guy med gustav till klockan tre. Bestämde mig för att åka till knalleland så ja gjorde mig i ordning nu när jag är klar inser ja att jag är för trött och seg för att ens ta mig utanför dörren. har ont i huvudet, måste få lite frisk luft. Får väl gå ut på balkongen eller nåt, och ta en alvedon. hade bestämt mig för att instalera the sims 2 på datorn men ack jag har ju inte det :( nu blev ja lite lissen faktiskt. hade sett fram emot att spela det idag. får ta tag i det här med att köpa trean snart!


Jag och min älskade madde som ja saknar <3

Vi tre. Jag. Jossa. Madde. Vi är helt enkelt en oslagbar trio!

Kommentarer
Postat av: Becca

Åå snyggingar! Jag saknar er.

Postat av: Anonym

helt oslagbar. finns ingen bättre:D

2009-07-28 @ 10:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback