VW

Åh nu är jag jätteglad! Idag kom mitt Vivienne Westwood halsband (nåja replican av halsbandet) jag var jättenervös att det inte skulle se fint ut, men det såg hur bra ut som helst, ja skulle kanske inte ens se skillnad på den och ett äkta! yay! Mindre kul va det att gå upp och mötas av det här håret. haha ljusorange, det är väl en hemskt fin färg? Så nu har jag satt upp det i en knut. hade tänkt ja skulle hämta mitt pass idag men ja ska inte möta ammi förens kvart över fyra så ja har ingen lust att gå runt på stan över en timma själv. Har absolut inga pengar till något tyvärr.


Dålig mobil bild osv


Bilderna på halsbandet blev så dåliga att ja inte ens lägger upp nån eller nåja det kan ja väl göra, men man ser ändå inte hur det ser ur

Kommentarer
Postat av: Becca

Så vacker!!

Postat av: miaka

Aw tack söta du <3

2009-07-21 @ 23:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback