I love my life ♥

Hej och hå vänner! vilken helg jag har haft! Först midsommarfesten hos Pilgrim som va toppen, verkligen toppen! Haha grillade, lyssnade på massa death metal och låg uppe till fem i Pilgrims enorma 8 personers säng som han själv tillverkat och "lekte" massa karaktärer från olika mangor samt valde ut diverse maträtter blommor och djur man påminde mest om! Va hemskt nöjd med blommorna ja tydligen va! Madde sa att ja va vacker som en ros, Jesper sa att ja va som en ökenblomma, outstanding och som minns inte exakt va han sa, men nåt om att man sticker ut och alla tittar på en och Nils sa att ja va en röd lupin (fast sånna finns inte egentligen ju, men om det fanns så skulle ja vart det för dom är färgstarka och fina)

Sen blev det helt plötsligt lite spontanshopping med Madde i gbg dagen efter och idag har ja vart på liseberg med Micke! Åh va ja älskar liseberg, stämmningen, människorna och alla karuseller. Åkte nästan alla "vuxen attraktioner" utom balder och kanonen, hittade min nya favorit uppswinget som, ja åkte massa gånger och lyckades bli dyblöt under kålorado. hade dock tur med kläderna, bar helsvart så ja fick ingen fäg på mig i alla fall, annars droppade det som bara den från håret!


Här kommer blite bilder från festen hos pilgrim som ja hittade på facebook!

Pilgrim! The man! Tack för en toppenfest!

Jesper och Nils grillade revbenspjäll och va true, fast ja tyckte verkligen inte det där köttet såg genomgrillat ut

Här ser vi mig och Kastö bland andra!

Mysigt vid matbordet

Haha ingen vet varför ja gör den minen

Ja och grabbarna :P åkte upp med Josua, Nils och Jesper^^ På bilden ser vi även Andreas och Jocke!

Pilgrims dörr till hans fina torp, det är helt sanslöst va duktig han är och hur mycket tid han lagt ner på den underbara korpåsen!

Hoppas ni haft en fin dag! Nu ska ja sova, ska upp tidigt och följa med och lämna bröderna på läger i broddetorp och träffa Wille!
:*

Kommentarer
Postat av: Becca

Åå det ser jättemysigt ut! :)



Ja, jag vet.. jag måste ta tag i det. Imorgon ska jag träffa min "ätstörningstant" det känns bra för vi kanske ska börja äta lunch tillsammans någon gång i veckan. Så jag har folk omkring mig hela tiden som hjälper mig och stöttar mig. Tänk vad jag skulle göra utan alla dessa fina människor..

Men Cissi, har du inte funderat över att ta tag i din ätstörning? Du har väl aldrig riktigt fått hjälp med det? Vill ju inte att du ska bli dålig och det är ju väldigt lätt att falla in i det.

Tack för att du bryr dig Cissi, jag saknar dig.

Kram

Postat av: Samuel Varg Thunberg

Ser ut som ni hade det väldigt trevligt! Synd att jag inte kunde vara med detta år. Får bli nästa midsommar!

2009-06-27 @ 10:40:30
URL: http://blogg.samuelvargthunberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback