Life is for living

håhå nu är ja hemma från nyhem! ja har haft det jättebra verkligen! Tyvärr råkade ja bli utelåst kvällen innan ja skulle åka så ja fick åka upp till Ammi och sova där och låna lite kläder från henne. Det va asjobbigt att inte ha sina egna kläder eller smink eller ens en hårborste, eller kam eller spray elelr nåt sånt så ja kände mig verkligen skabb hela tiden, till råga på allt hade ja bara med mig en askosntigt bh som ja inte ens kunde använda så aj fick gå utan hela helgen och det va inte kul eftersom Ammis kläder va, inte för stora, men de liksom hängde ju lite och då blev det komplicerat att inte ha BH, men av någon outgrundlig anledning hade ja, i fredags när ja skulle åka till jobber fått ett linne från Niklas tjej som köpt ett förlitet linne med typ en inbygd, inte bh, men ett förstärkt linne över bysten som ja kunde ha under alla kläder.

På nätterna va det hur kallt som helst, men ja hade på mig MASSA kläder, jeans, mjukisbyxor, tre tröjor och extra filt. Ja frös, men inte alls så mycket som Tilda och Vickan gjorde. Igår kväll hängde vi på efterhänget i kafeterian och lyssnade på massa önskelåtar, ja önskade bla Placebos meds (en låt ja verkligen lyssnar på varje dag, vet inte hur ja skulle överleva utan den) och va lite sur för att de inte spelade den, visserligen hade ja sovit lite under kvällen, somnade på bordet, haha, va verkligen trött, så fem i två gick ja fram och frågade om de inte kunde spela Meds med placebo och han bara "vi har redan spelat den" ja trodde honom inte först, men han hävdade bestämt att de spelat den för typ en kvart sen, och efter en stund fattade ja att ja faktiskt hade sovit när de spelade den, men han va snäll och spelade english summer rain en annan av mina favoriter. Och Bon Ivers skinny love spelade han med, då va ja lycklig, den låten älskar ja hur mycket som helst.

Imorn ska ja åka till Charmy, vi ska shoppa och mysa och sen ska vi ha picknick i slottskogen på onsdagen! Det kommer bli jättekul verkligen!

Ammi hade laddat upp lite bilder på facebook från 2008 och eftersom ja inte har någon kamera och kan ge er lite nya bilder blir det lite gamla :P


Ammi och jag innan monochrome i oktober (saknar mitt svarta hår, buhu, funderar lite på att färga tillbaka, nu under sommarn kommer det va svårt att behålla den här röda färgen ändå)

Jag och Maya och Vickan, väldigt vita, på Ammis hej då fest

Jag när ja va konferencier på julfesten, även lillmaddis och Jossa syns på bilden!

ha det fint <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Alltså, jag tror också jag gör mig av med min extrema håfärg nu! Är så less på att tona hela tiden, att alla mina ägodelar är rosa och på att man känner sig ful efter att ha tvättat håret två gånger :/ Nu är jag verkligen trött på det här :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback