Mitt tomma rum

Nu sitter jag i mitt helt utstädade rum, mina händer är torra och spruckna efter allt rengöringsmedel det har fått utstå. badrummet har ja slitit som ett djur med, det va hemskt och ser ändå inte bra ut. det är väl det som är det värsta, själva sovrummet och hallen är nog så ren den kan bli, hoppas ja, är lite rätdd för att Anette ska se lite skit i hörnen och sånt, tror hon ser sånt bättre än jag, jag är ju inte precis nogrann av mig.

Det känns konstigt, sitter i sängen nu, som är helt tom, det enda som vittnar om att någont har bott här är att det över datorstolen hänger ett tjugotal klänningar som jag vägrat packa ner i sopsäckar (har vart tvungen att packa allt i svarta stora sopsäckar då ja inte haft några flyttkartonger) och en vit ljusstake med tillhörande svarta ljus och en halvtom munskölj flaska som står på hyllan, och så datorn så klart.

Ska skriva en liten lapp till de som kommer komma hit i sommar på konfaläger tänkte ja, som ja kan smyga ner i en av lådorna när annette godkänt rummet. Hon kommer nog om en halvtimma tjugo minuter eller så. Sen om en timma ska ja städa med min grupp, vi ska städa torkrummet och tvättsutgan och tvrummet där nere, det kommer nog ta ett tag men det är ändå inte överdrivet mycket.

ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback