Sommaren är här...

...och allt ja ser går i marinblått! åh vad jag är pepp på den färgen, det är helt galet va snyggt det är! På Gina har det fårr in hur många söta klänningar och toppar och kjolar som går i sailortema och är det något ja blir pepp på under sommaren så är det det! Det är ju så fräscht så att det inte är sant.

Just nu så finns det en väska som ja är helt galen i, den är i marinblått med vita kanter, från björn borg, björn borg är ett märke som ja aldrig tidigare brytt mig om, men varje gång ja går förbi väskan, som givetvis står i skytfönstret så bara måste ja stanna till och dreggla över den. Samtidigt så kostar den 500 kr och det är pengar ja bara inte kan lägga på en handväska just nu, desutom en handväska som ja inte kommer kunna ha till allt, det är ju inte smart att köpa dyra väskor som inte matchar alla ens kläder utan bara en del och just den här känner ja att ja har svårt att ha till det mesta, plus att det egentligen inte ens är min typ av väskform. men den är så galet snygg!

Har haft en jättebra helg/vecka, har knappt haft tid att vara på datorn alls! Min födelesedag va jättefin! Firade med familjen och så under dagen, Gun kom hit, mammas bästa vän, som är som en del av familjen och hade köpte ett jättefint handcreme-set från Mary Key, sen hade hon med sig massa produkter för hon ska troligtvis börja sälja för dem! Så vi körde hela "mirakel setet" och det va asbra, tror aldrig min hy har vart så len. Ja har ju en ganska jobbig hy, torr och ojämn typ så ja tror att mary keys produkter skulle vara hur bra som helst för mig. Synd att det är så dyrt, skulle kosta flera tusen och det har ha inte råd med alls.

Idag har ja haft en underbar dag! Ammi och jag skulle fira min födelesdag lite i eftrskott och gå på badhuset och sitta i bubbelpoolen och sitta med inpackning i bastun men då va det STÄNGT på badhuset, så himla typiskt. Men vi deppade inte ihop för det, åkte till hemmakväll och köpte kopiösa mängder med godis, hyrden en film (som visade sig va jättedålig) och köpte pizza och hade världens mysdag! Woho! Ammi stod för allt! Så söt är hon, sen hade hon gjort ett jättefin kort till mig med!
PÅ kvällen åkte vi ner för att kolla på bäckängsbal, i ösregent, fy vad ledsen ja hade vart om det hade regnat på min bal, Sandra kom ner med och det va jättekul att träffa henne! sen satt vi en stund på Café Viskan med massa filtar och myste och pratade om allt och inget, hade ett väldigt långt samtal om andra människor som blir som ja vet inte, bestatta av andra, och tränger sig in i deras liv, hem och familjer. Visade sig att vi visst alla ahde lite erfarenheter av det!

Gha va irriterad ja blir för att ja inte ens hittar den där snygga väskan eller att ginas hemsida inte funkar.
Morr morr

ha en fin kväll <3


Här är en bild på mig från när ja städade rummet på kortebo, tagen från
Maddes blogg

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå Cissi, gu' vad pinsamt - jag glömde ju helt och hållet att säga grattis till dig förut!! Du har ju fyllt 20! Så GRATTIS i efterskott! :D Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback