Borås

Hemma i Borås, föralltid, eller för alltid är väl fel ord, blir ju jönköping nästa höst, men ändå. det känns tomt tomt tomt, i mitt stökiga trånga rum står fyra proppfulla soppsäckar, några småpåsar och två resväskor, hela mitt liv ligger där känns det som, och ja har absolut ingen plats i mitt rum. Men det här är hemma nu och Jönköping är inte längre min stad.

Imorn fyller jag år, det känns konstigt, att jag fyller tjugo. har inte riktigt hunnit tänka på det än. men jag ska fira med familjen imorn under dagen och sen blir det gbg och monochrome på kvällen, tror jag i alla fall^^

Nu ska ja snart tvätta håret och börja packa upp lite kläder, har absolut ingen aning om vad ja ska ha imorn!

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Grattis (i lördags) till oss! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback