Working class hero

Har precis gått ocg lagt mig. Åh va ja är trött på mitt rum, har vart hemma i en vecka och det är så stökigt att ja inte kan ta mig fram. Alla saker ligger utsprida överallt och de fyra sopsäckarna med kläder och saker bara ligger och skräpar, känns som om hela mitt liv ligger där, går och rotar i sopsäckar efter kläder på morgonen, känns inte kul men ja har verkligen inte hunnit ta tag i det. Usch, och nu åker ja till Nyhem över helgen så nu hinner ja ju verkligen inte fixa det. bara MÅSTE ta tag i det nästa vecka.

Hade det ganska bra på jobbet, har inte jobbat kväll sen i november och nu känner ja verkligen hur mycket smidigare det är att jobba dag, visst det är stressigare då, men allt finns klart, skåpet är uppfyllt typ hela tiden, folk behöver inte vänta så länge, vi har någon ute i lobbyn hela tiden så man behöver aldrig själv gå ut och sopa eller torka bord eller så. På kvällen är det färre personer i köket och mycket görs på beställning, därför får folk vänta längre osv, plus att det verkligen känns som att det är mer oorganiserat på kvällen. Håhå, ska nog mest jobba dag i sommar tror ja. men det är ju bara det är så himla mycket folk som kommer, men det gör inte så mycket för då har man ju fullt upp hela tiden i alla fall och då går tiden ganska fort och jobbar man bara fyra timmar som ja helst gör så är det ju rätt lungt. Måste lämna in mitt önske schema för juli nu, vill jobba typ 15 dagar eller nåt! Vi får se lite.... Idag fick ja stå nästan en timma och diska, massa brickor och pommes friets grejer och massa annat, haha skvätte vatten över hela mig. det va inte så..bra, ja blev hur blöt som helst, men det är rätt avlappnande att bara stå och diska, det passar mig bra, men händerna blir ju så vansinigt torra av allt vatten och medel, men men, nu när ja fått det fina satin hand setet från mary kay så borde det ju inte göra något.

nej nu ska ja se klart på family guy, sen ska ja SOVA, är hur trött som helst, ska upp tidigt imorn och träffa ammi, shoppa lte, åka på Pers stundent skiva och sen ska ja jobba. 16:00-22:30, har lite ångest över det, avskyr ju att jobba så länge. och det är ju 6 och en halv timma. Men men, jag överlever!

Ha det fint och sov gott
:*

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Känner igen det där med att inte orka packa upp saker och att få gå och rota i väskor och påsar i evigheter -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback