Estradpoeter

Åh vad jag är sugen på att fota lite, och så är ja hemskt sugen på en systemkamera. det hade inte vart helt fel att ha! Anyway nu ska vi sterax ner och kolla på pappa, det ska bli kul. Plus Emil Jensen då. Har lyssnat mycket på honom och gillar honom starkt. Han var med på det första stora estradpoet evenemang jag var med på. Minns att Bosse hade pratat om honom innan som om jag kände till honom och ja sa inte emot utan "låtsades" att ja visste vem han pratade om fast hela den världen var ny fö mig. Minns Mattis, hur överväldigad jag var av honom och hur jag älskade "andas in" Minns Emil Jensen, vilken uppenbarelse det var med rör inte min låtsaskompis och en hel del annat. Minns Bob hansson, han hade stript rött hår med utväxt och håret såg flötigt ut, han hade svarta byxor som han hade kletat glitter på och skrivit liv på med glittriga bokstäver. Jag hade aldrig sett någon som honom, eller hört något sådant heller. Jag och Mathilda var där, vi satt längst fram och jag visste inte om ja skulle älska det eller skratta åt det, men hans ord berörde mig starkt. Han var duktig. De var duktiga alla tre, ja eller det var ju andra som läste men jag minns inga andra, bara de tre.

Sen blir det Göteborg som sagt, även om det inte är den musik jag lyssnar mest på så tycker jag att det är grymt bra, och dom är roliga att lyssna på live också^^ 

Emil Jensen

Bob Hansson^^

Hoppas ni får en trevlig kväll^^ Känner ni för att kika in är det på allégården, med start 18:30, inträde 100 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback