fixar inte

Jag ligger i min säng nu, vännerna har gått och jag är själv igen och självklart kommer den där känslan igen. Jag har ett tryck över bröstet och jag tittar på Johans Vlog på facbook och gråter.

Jag skulle göra vad som helst för att få vara med dig nu, visst är det lustigt, jag har inte träffat dig på ett bra tag, visst jag tänker på dig lite nu och då, det gör jag verkligen, men det är är nu, nu när jag vet att jag aldrig mer kommer få träffa dig som jag får panik. Varje centimeter av mig värker av längtan, varje milimeter av min hjärna är fylld av Johan Johan Johan Johan.

Imorn ska vi ha kristen spiritualitet, jag har inte läst boken, och kommer inte ha gjort det heller. Sen ska vi ha dogmatik, med en ny lärare som inte känner mig, det känns inte bra. alls. tack och lov ska vi ha klassmöte innan så då hinner jag berätta lite om vad det är med mig.

Nu ska jag försöka sova
Pray for me
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback