God morgon världen!

Hej! Idag har jag tagit mig upp lite tidigare faktiskt. Redan kvart över elva! Det kändes bra! Har tagit en lång dusch osv och nu ska jag fixa håret lite. Usch vad jag blir ledsen varje gång jag tvättar håret, det är så himla mycket färg som försvinner. Pappa säger jämt att det ser ut som att vi har haft ett mord i badkaret, men jag tycker inte riktigt det stämmer eftersom färgen går mer mot rosa egentligen!

Sitter här och lyssnar på Emil Jensens "Orka då" stört bra skiva, min mamma var gullig nog att köpa den till mig efter spelningen! Åh den är så bra - hur bara kan han vara en så bra låtskrivare, seriöst, allt är verkligen klockrent! han var med i min dröm i natt, en jättekonstig typ zombie dröm och det va iskallt och helt plötsligt så hade han blivit en tant som såg ut som elisabeth-från-lets-dance (tappade precis hennes efternamn, kan det egentligen. Höglund är det va? Anyway minns inte så mycket. det var en konstig dröm bara!'

Nej nu ropar mammi på mig får ta och slita mig från datorn en stund :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback