Hej och hå^^

Hej!
Har kommit hem ganska nyss från Josua osv, det va väldigt trevligt idag, tre nya killar som va med! Alltid lite kul med mer folk, dock va inte Magda med så ja va ensam tjej men det gjorde inte så mycket. Hade väldigt trevligt t alla fall!
Men ni vet hur det kan vara med killar ibland...ibland är humorn sån som jag bara inte kan relatera till den alls...och då satt jag där, det va inte alls en lång stund, men fast det va massa människor runt mig så kände jag mig ensam. Ni vet den där känslan man kan uppleva ibland på dansgolvet, när man kommer ur takt och helt plötsligt inte är en del av allt, när man bara blir en betraktare, när man inte längre hör musiken eller när hjärtat i alla fall inte slår i takt med musiken mer. Då när man är helt ensam, helt plötsligt, och så kändes det lite, en kort kort stund ikväll. jag var helt ensam. Men som sagt det gick över och jag känner mig verkligen hemma där, men ni vet själva hur det kan bli ibland.

Gha sitter här och är lite småirriterad, har fått ett mail från Ammi, men det går inte att komma in på hotmail och jag är så sjukt sugen på att skriva till henne! åh vad jag vill vill vill vill läsa det där mailet nu, känns som ja har massa att skriva som är allt för långt för ett sms. jobbigt jobbigt.

Nej snart ska jag sova! natti natti
:*

Kommentarer
Postat av: Jesper

Kära Cissi!

Du får avbryta oss om du tycker att vi blir lite tjötiga på ett område du känner dig utanför. Så svårt att märka sådant själv.

2009-03-27 @ 11:08:47
Postat av: Miaka

Nej men vännen det va verkligen ingen fara, jag gick nog mest in i mig själv bara^^

Postat av: Samuel Varg Thunberg

Vi får passa oss lite med våran vika-eller-skrynkla?-humor. :)

2009-03-27 @ 15:02:00
URL: http://blogg.samuelvargthunberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback