Hm

Kära vänner, vlaknade sent idag, runt tjugo i ettt, satte mig upp och började blöda näsblod, inte så mycket men det rann en del i alla fall, fick springa ut på toaletten och få bort blodet från händerna. Har ont i högra delen av huvudet, ögat och ja känner av det i högra delen av ansiktet med, undrar vad det beror på. ja känner mig verkligen inte sjuk utan väldigt pigg (haha sov jus å länge, klar jag är utvilad) Drömde en jobbig dröm om Ammi i natt, att hon kom hem men att hon typ inte ville vara med mig, kände mig som en fem åring som sprang efter henne och när ja skulle förklara för henne att ja kände mig åsittosatt lät ja ännu barnsligare som en liten unge som inte tål att bästa vännen umgås med andra. Usch, undrar vad dessa tankar kommer i från, klart Amster är min bästis oavsett om hon umgås med andra eller inte. Undrar om jag undermedvetet är rädd för det, att det inte kommer vara som vanligt när hon kommer utan att jag kommer komma i sista hand. Men haha, det är ju bara löjligt, vet att hon vill vara med mig och att hon saknar mig. Usch den hör drömmen ska vi inte spinna vidare på :(

Nu ska ja dra ut på stan. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback