Idag

Idag var det inte så himla mycket att göra på jobbet, eller jo de första två timmarna var det full rush. Stressigt stressigt. Sen fick ja ha hand om holdarna (alltså de som ska ut till de bilar som väntar) och tja som flera av er vet brukar det gå ganska dåligt. Ja är så långsam på att plocka ihop DT: grejerna så det tog ju sin lilla tid. Men tack och lov hjälpte Ida och packade det mesta så ja fick mest springa ut och inne. Vid ett tillfälle var det ett gäng killar som väntade och trots att de typ regnade ute hade de fönserruterna nerrullade och de glodde verkligen hela tiden, haha, de såg ut som bondraggare allihopa. När de tillslut fick sin mat va alla jättenyfikna på vad ja hette om de kunde få mitt nr och ja typ bara småskrattade lite åt dem, sen skrek de "ja älskar dig" när ja gick där ifrån. haha att vissa aldrig växer upp, de var absolut över 20 liksom. men men, ja fick mig ett gott skratt i alla fall^^ Sen när ruschen lugnat sig fanns det inte så mycket att göra så ja gick mest fylla upp, skura golvet och sånt och ja märker ju hur mycket bättre ja mår av det. Ja älskar att skura golv tex, det är min favoritsyssla på hela Mcdonalds. Skulle egentligen ha ett sånt jobb. Typ skura trappuppgångar eller sånt. Det tror jag skulle passa mig.

Ikväll ska jag bara ta det lungt, kanska kika lite på melodifestivalen med mamma och plugga lite.
Hittade den här sötnosen på rinkya, en japansk auktion sajt. Jag äskar verkligen Juliette e justin, de gör så hemskt fina grejer


Budet på den här ligger bara på 5250 yen och det är inte så farligt, slutar om 20 timmar, men just nu när ja inte riktigt är sams med Celga så vågar ja inte riktigt chansa. Ni minns den där
tartanmönstrade grejen ja vann i januari? Ja har inte fått hem den än pga att de påstår att ja är skyldig dem pengar, trots att ja betalat min shipping invoice. och nu har ja i över en månad försökt få ur dem vad jag har betalat för och bett om en detlajerad lista över de jag inte betalat över utan någon framgåg. För ett tag sen fick ja en ny invoce bara utan ett enda ords förklaring. frågade då varför men har inte fått något svar. Jag vägrar betala innan ja vet vad ja ska betala för liksom. Gha blir så trött på det här. och det är typ 66 dollar och tja det är en utgift ja verkligen inte kan lägga ut bara sådär....

nej nu har mama satt melodifestivalen, ska gå och poppa lie popcorn.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha men åh, sådana människor som alltid är som folk är i sjuan.. Det gör lite ont i hjärtat :/

Postat av: Miaka

haha ja eller hur, visst gör det, man tycker synd om dem men kan inte riktigt låta bli att skratta åt dem

2009-03-19 @ 01:31:51
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback