Lycka!

Åh lyckan fortsätter! idag var det ännu varamare! Jag och Madde och Stina och Jossa hade picknic och åt godis, mandariner och kärleksmums och bara njöt av solen! Sen kom pojarna och spelade fotboll så då satt vi bara vid stenarna och njöt ännu mer! Nu sitter vi på mitt rum, ja skan snart packa, åker hem idag! U-church imorn och sen ska ja kolla på pappa som ska spela på en Björn Afzelius kväll^^ Emil Jensen kommer så det blir nog väldigt nice! Sen åker ja tillbak ahit på lördag, vi ska ha myskväll och det ser ja fram emot !

haha, alltså i natt va natten då ja drömde!
Dröm ett: ja åkte iväg till Ammi! åh va härligt det var att träffa henne! men då borde Henry hos dem med. Och sen på kvällen när vi skulle gå ut satt ja utanför och helt plötsligt var marilyn manson där i jättefula lila kläder, men ingen verkade ta någon notis om honom, men ja satte mig där och vi började prata, ja skulle berätta för honom att ja tyckte han va en brym musiker men att jag avskydde honom som person, men han bara kysste mig, haha det va helt stört!!! Sen klädde han ut sig till en gamal tant för att ingen skulle känna igen honom. Sen när ja sa det till Ammi, sa hon att han brukade hänga i Puerto Rico för ingen på Cran Canaria visste vem han va, så han fick mycket privecy.

haha sen drömde ja massa mer, tror ingen bryr sig direkt.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken häftig profil bild (=


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback