Natti natti

Så mina vänner nu är det dags för mig att krypa i säng^^ Haft en ganska soft kväll med gossip girl, som sagt, telefonsamtal och datorn. Har kollat runt massa på olika klädsajter och åh ja är så shoppingsugen så det inte är sant! Ärligt talat har ja en vår-dröm-outfit som verkligen överraskar mig själv. det är en übersöt klänning i ljust jeanstyg med empirewaist och spetskant, ett par halvtjocka cremevita strumpbyxor, ett par högklackade gladiatorskor och en brun väska i skin (fejkskinn så klart!) Åh vad jag längtar efter den outfiten, men hm, det kostar ju så klart. En väska är inte så svår att få tag på second-hand, har redan bjudit på en och annan på tradera! Klänningen kommer troligtvis inköpas nästa vecka... Skorna får vi se hur det blir med, måste hitta den perfekta skon bara^^ Madde ville med köra på gladiatorskor så det känns bra! tycker det är otroligtsnyggt till vitt och empirewaist verkligen!

Natti natti på er
:*

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; Såbra! det är bara bra här med du, förrutom tyskan i skolan idag kommer detta bli en kanon dag!! Tyska suger!

Postat av: Anonym

Vårkänslor? :)

2009-03-19 @ 11:38:43
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback