Scene

Hej!
Nu har ja krypit ner i sängen. Är dock inte så trött, resten av kvällen spenderades med en helt okej deckare och en massa kollande på olika scenekids. Gha att det ska finnas så stört mycket snygga männiksor, och att man som tjej inte kan sluta kolla på snygga människor för att det dels tilltalar en och för att man dels mår dåligt av det för att man vet att man själv aldrig kommer bli så snygg, eller se ut just så. Sen visst fattar ja att en hel del bilder är redigerade, men ändå, det gör de inte mindre snyggt eller mindre åtråvärt. tacka vet ja lill-Jonas, han förstår sig inte ens på det där med att jämföra sig med andra, så fort ja ens visar en bild på en snygg tjeje säger han "sluta jämföra dig" även om jag inte ens nämnt att ja vill se ut som hon eller så.


den här tjejen tog nog priset ikväll. helt underbart hår!


nej blont hår skulle ja inte säga nej till
Sen kan ja bli så där sugen på blått hår i typ i den här nyansen, vet att jag alltid brukar säga att bara vissa passar i blått hår och det tycker ja verkligen, det är få som passar i det, och därför brukar ja vara tyst om att ja sjäkv skulle vilja ha det, tror verkligen inte ja skulle passa i det. Sen är det svårt att få håret så blont också så att det blir blått och grönt och sen skulle ja tröttna på en månad så det är inte värt all den mödan... Men man kan ju få drömma


Sen skulle ja vilja lära mig ps, inte för att redigera bort mig själv utan för att kunna redigera bakgrunder eller kontraster eller så, det är så tråkigt att inte kunna när ja har så många ideér.

Kommentarer
Postat av: Micke Picke

jag har börjat tänka att du kanske skulle kunna ha blont ändå. men med tanke på hur mycket tid det krävs och hur ditt hår skulle må efter det kanske det inte är någon bra idé ändå. men du har ju en fin, blond peruk annars ^^



annars kan man ju ha mörkbrunt hår också har jag hört visslar

2009-03-15 @ 14:26:35
Postat av: Anonym

du är finare än dom där tjejerna cissi :)

haha jag brukar sitta och goola ibland i flera timmar om dagen på tjejer jag vill "se ut som".

så sjukt att man gör det! :P haha

2009-03-16 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback