Sjuk :(

uhu hur kunde ja bli så här sjuk? vill inte klaga, men ja ligger här med ett huvud som håller på att expoldera, en kropp som bara skakar och gör ont, en näsa som inte vill sluta rinna, ögon som tåras hela tiden och en hals som bara hostar. Känns som ja ska dö varje gånga ja nyser, det gör så ont i hela kroppen verkligen och just nu va typ sämsta tillfället att bli sjuk, hade massa plugg ja behövde få gjort idag, men nej då. Orkade dock ta mig ner till evangelistveckan en sväng innan, det va mysigt, träffade bla på Paulsson, som ja inte sett på evigheter, men han kändes så himla långt bort, ja kramade om honom hårt och länge men hans kropp kändes slapp och stel på samma gång, han kallade mig för Cecilia trots att jag alltid vart Cissi innan, det kändes så skumt, vi bara stod där och sa typ inget, vi som kunde prata i timmar på telefon innan, men men, saker förändras, jag är inte samma människa som då och ja känner honom inte längre. Sen träffa vi Kastö också och det gjorde mig alldeles varm och glad, han satt och pratade i över en timma med mig, Jocke och Madde och det va verkligen kul, blev så glad över att han tog sig tid för oss, delade sin tid med oss och tyckte det va roligt att höra på vad vi hade att säga! Man blir glad av sånt! Även den käre Marcus Olsson var där, han såg glad ut när han såg mig, kände igen mig och allt och kramade om mig och frågade hur allt var! Det kändes härligt, han sover här på Kortebo nu! bor här under e-veckan så det känns lite tråkigt att åka hem imorn :( Men men, om u-church blir hemma hos mig kanske ja åker hem på torsdag istället. Vi får se^^
Nej kära vänner nu ska ja sova
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mitsukai

stackare =( Inte kul att vara sjukis.

Krya på dig!

Postat av: Miaka

Micke:

<3

2009-03-06 @ 20:10:24
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Miaka

Isa:

nej verkligen inte :( tack <3

2009-03-06 @ 20:10:45
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback