update

Hej vänner!

Sitter uppe hos Macke nu, haha, han är kul^^ Anyway igår på lektionen så skrev Macke ner lite citat som jag "sa" vissa saker sa jag faktiskt på riktigt, vissa grejer ändrade Macke på, vissa grejer hittade han helt på. Nu har han ett dokument på tre sidor som

heter "Cissi säger" Här kommer några av guldkornen. Ni får själva lista ut vilka jag har sagt eller inte :P


"Utilitarismen tycker jag är ett väldigt intressant ämne, största möjliga lycka för största möjliga mängd hus" - Cissi

naah-naaaah" - Cissi

"R M Hare har jättefina, stora öron, en sån skulle jag vilja ha, fast jag skulle kalla honom Stampe, inte R M" - Cissi

"Hon är korkat (?) som inte skriver ut" - Cissi (Vaddå hon är korkat?)

"En kanin som heter Stampe" En kanin som heter Stampe! EN KANIN SOM HETER STAMPE!" - Cissi (Allright, I get it...)

"Nej, du är inte själv (du har ju mig)" - Cissi

"Du är varm och jag tömd på motell" - Cissi

"Tvåan, tvåan, tvåååå, kan vi ta tvåan? Jag skriver två här! Syns det att det står två frågetecken här? Två, två, två tvååååååååååååå!" - Cissi

"Varför vände han sig inte om för att titta på oss? Tänker han inte på oss?" - Cissi om Henke, den stackars kvinnan känner sig bortglömd.

"SE OSS DÅ!" - Cissi

"Jaha.... Då blev det surrogatmödraskåp..." - Ciss

"Jag har vuxit 2 cm sen jag var tolv" - Cissi (Sen när mäter man mognad i cm? Hur "växer" man mentalt, inte i cm i alla fall...)

"All makt åt Tengil, vår befruktare" - Cissi

"All makt åt Otto ska det va" - Cissi

"Vår befruktare" - Cissi


Valfri framnynnad sång
- Cissi


"Nej... Jag är ingen mördare..." - Cissi


"Jag måste framstått som en idiot... fullständig idiot..." - Cissi


Jaha nu ska vi snart på internat-träff, tur att solen lyser eftersom vi ska gå hem. Sen blir det Borås, en liten snabbis på stan först med. Gha måste hinna packa, har dock bara en tygväska och det känns som att det är massa kläder ja ska med mig, men men det kommer inte få plats, får välja några kjolar osv^^


Ha en fin dag

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback