Who's that girl

Kära Dagbok
jag är helt slut, helt slut, har precis varit ute och sprungit. Sen ja var på tävligen i helgen har ja blivit så himla nyfiken på vad ja själv springer 60 m på nu för tiden. När ja va liten sprang ja på typ 8 9 sek. Så sagt och gjort, jag och Madde värmde upp till Segertåget och gav oss sen ut för att springa, ja hade aldrig trott att det skulle vara så jobbigt. Tänker inte säga själv vad ja sprang på som bäst idag men det va helt okej, dock så mycket sämre än förr. men men, det ska vi nog kunna öva upp. lite träning nu i vår så. plus att ja sprang helt själv nu med, hade ja sprungit mot någon som är liiite bättre än mig hade ja nog kunnat pressat tiden men nån sekund. När tilda kommer hit ska ja se om ja orkar få med henne ut. Väl inne igen flimrade det för ögonen och ja mer eller mindre stupade ner i Jonas säng och trodde ja skulle spy, fatta vad jag har tagit ut mig. Men det är bra, har ju verkligen världens sämsta kondis :P


Pappa Grapa och Korteboskolan innan vi gav oss iväg ut (det står så på våra t-shirts alltså :P)

Igår hade vi det rätt mysigt med, vi var på debatt om skapelse evolution Motsatts eller komplement? det va rätt intressant men ingen av dem va kreationist så det blev väl inte så mycket till debatt även om Olle som den ene killen hette helt köpte evolutionen jämfört med Krister Renard som mer är inne på intelligent design.

Här ser vi Krister renard och Gunne (min lärare) som var debattledare

Folk <3 (haha macke i bakgrunden :P)

Nu ska vi upp till Macke och pojkarna om någon timma, undrar bara vart Tilda tagit vägen, hon ringde mig kvart över två och sa att hon skulle komma med en gång, nu är klockan fem liksom. Hur skumt är inte det? ja ja, ge mig ett kilo godis, lite mandariner och apelsin juice så är ja nöjd!

:*

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

...och i bakgrunden ser jag broder P också. Jag saknar Kortebogänget!

Postat av: Miaka

Ja men du får komma och hälsa på någon gång tycker ja! det vore trevligt!

2009-03-12 @ 13:57:12
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback