<3

Håhå tänk va tidigt ja är uppe, fast det är söndag, har faktiskt varit uppe sen åtta. De ni! Det händer inte varje söndag precis :P Gick upp vid åtta för att följa Karin till bussen och sen kunde jag inte somna om. Så nu sitter ja i min säng lite halvtrött måste jag säga. Ska åka till Borås om någon timma för att fira mors dag. Sen åker jag tillbaka hit i mornbitti. Eller ikväll. vi får se lite, tror mamma räknar med att ja ska stanna tills imorn så då kan ja lika gärna göra det. och bussarna går ganska bra. Kommer in till jönköping halv nio, bäst av altt är att fritidskortet börjat gälla dygnet runt nu så det kostar mig bara runt 30 kr att komma upp hit!

Anyway, hade jättekul igår! Vi hade en jättemysig picknick med hur mycket gott som helst! Sen satt vi jättelänge på taket och pratade och busade och hade kul helt enkelt. Shit va fort dagen gick, sen kollade vi på film under kvälle och pt chips och drack läsk. Sen va det häng på mitt rum, ja färgade Maddes hår, färgen blev verkligen skitsnygg, passade hennes ansikte. Tyvärr färgades liksom inte utväxten så det ser lite ut som om det va ett tag sen hon färgade håret men men, ja tror det kommer se snyggt ut sen när hon lockat det och fixat det! verkligen! Jag saknar fortfarande min kamera, den är verkligen helt borta. Tror ja får ta och önska mig en ny tills ja fyller år eller nåt. Vilket är snart (!) inte ens en vecka tills jag är tjugo. Har lite panik över det, känner mig inte redo än. Vill inte fylla 20. just nu vill jag bara stoppa tiden och inte alls fylla 20 och bo här ett bra tag till. Mår så dåligt över att ja ska flytta på fredag, det liksom ligger och gnager hela tiden. känns skitjobbigt, att behöva packa ner allt i karonger och lämna bort det här rummet, den här fristaden, det här livet, som jag älskar så himla mycket. Och alla människor, ja vet inte vad ja ska ta mig till utan dem, de betyder så oerhört mycket. Kommer va så jobbigt att behöva lämna dem, som blivit en så självklar del av mitt liv ju! Det är så sorgligt. Men ja ska verkligen försöka hålla kontakten. Madde och Jossa kommer ju bo i Jönköping så det är ju inte jättelångt, och Stina måste ja abolut hälsa på. Macke kommer ju finnas i Gbg, och där är ja ju ofta, Karin och Gustav kommer finnas på öarna. de ska ja absolut ta och besöka!  Allting ordnar sig hoppas jag.

Nej nu borde jag städa undan lite och byta om och sånt så ja kan komma iväg!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jaa, du måste verkligen komma och hälsa på och liva upp det lite.. det är bara att ta tåget till falköping...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback