Alice i Underlandet

Åh vad jag är trött. Har ju ingen tid att sova på nätterna. Borde ta tag i min tenta nu men helst av allt vill jag bara sova. Idag somnade jag nästan hela tiden. Särskilt när vi var indelade i små grupper och skulle be för varandra, kändes som ja halvsov samtidigt som jag sov, tackade bla Gud för att Madde inte är korkad, haha, det hade ja nog inte gjort om jag inte vart så trött. Visst ja ör jätteglad att Madde inte är korkad men det är inget ja skulle tacka Gud för direkt under förbön för henne. har satt på veckans stil. Handlar om Alice i underlandet. Om Lewis Carolls och hur han kom på storyn om alice och om hur storyn påverkad fotografer som modeskapare! Jag tycker det är oerhört intressant!

Är lite hungrig med egentligen. Idag fick vi den "farligt goda pastasåsen" och det är inte precis en av mina favoriter, det är typ fisksås och det är inget jag är så förtjust i. Så Madde och jag sprang över till internatet och bakade chokladbollar istället. Mums säger jag men efter tre timmar är man inte precis mätt. Borde laga lite mat men jag är dödstrött på pasta och makaroner. Har inte ens creme fraisch och då är det ju ännu tråkigare. Borde handla lite mat idag eller imorn men jag har knappt råd med mat just nu. Tyvärr är det lite för tight med ekonomin just nu. Tyvärr. Ska nog läsa veckans secrets och sen försöka ta en power nap.


Är egentligen rätt pepp på lolita just nu! Ska förhoppningsvis fika med Bianca på fredag och då får jag passa på att klä upp mig lite! Det blir nice! längtar efter picknickar med vännerna i Göteborg och så!

ha det fint nu! (btw är det här programet hur intressant som helst, alla som är intresserade av Alice i underlandet borde lyssna)

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Powernaps är farliga! Jag har försökt med det två dagar i rad, nu i helgen, och sovit bort över en timma varje gång. Och sen kunde jag inte somna på kvällen...

Postat av: Isabelle

"tackade bla Gud för att Madde inte är korkad, haha", haha åh, du är så söt! ^^

2009-05-11 @ 19:49:20
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback