Ammi och jag

Baby och jag sitter här i sängen och kollar på folk och har det mysigt! Vädret tillät inte Gränna men vi hoppas på imorn! Istället blir det lite shopping på A6 och mysiga samtal. kanske en kopp te? Ammi och jag, vi har det bra!
I går va jag, ammi och Tilda ute en svänng, inte så länge, men det va väldigt mysigt, dock är inte sportbar min grej haha. men det va packat med folk! Sen åkte vi hem och kollade på hot chick och poppade popcorn!

Ikväll skulle det egentligen blivit grillning med vineyard hemgruppen men ja tror vädret är för dåligt :( muuu, dumma regn som stal min vår ifrån mig, dumma dumma vind som förstör mitt hår och gör mig kall. jag vill bara ha min värme tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback