Att hantera något som dör

God morgon vänner!
Några timmars sömn blev det allt i natt! Kändes så bra att vakna och se att Tilda låg på golvet. Drömde massa konstiga saker i natt verkligen, och vaknade flera gånger under morgonen innan jag tillslut lyckades ta mig upp en halvtimma innan jag skulle vara på skolan. Och jag gjorde som jag brukade, klädde mig, sminkade mig, och sprang över till skolan,ibland känner ja mig lite som en robot. som säger samma saker som Cissi alltid brukar säga, och gör samma saker som Cissi brukar göra, men ändå, ändå är det inte alltid jag som talar. Jag hatar att vara en robot.

Vad lång tid det har tagit att skriva det här inlägget. Började skriva redan vid elva, nu är klockan strax halv två. Vi har precis ätit lunch, ja böt min fisk mot Gurras potatis och köttbullar. det kändes bra, nu fick ja i mig lite i alla fall. Ska verkligen försöka fokusera nu, vi ska prata om demonologi och det är verkligen något som intresserar mig. Hur det än är så har ja alltid vart intresserad av demonologi och sånt, antagligen mest för att det skrämmer mig och att jag på så sätt vill ha kontroll på något  sätt, så att jag inte ska vara rädd och så att ja ska förstå att Guds makt är på en helt annan nivå. Gud har makt över mörkret.

Ikväll kommer Macke till internatet och då ska vi ju äntligen kolla på Kill Bill 2 och det blir nice! verkligen! Ute regnar det, det är lite tråkigt verkligen. Vill ha tillbaka min sol, känns inte kul att behöva plocka fram den lite tjockre jackan igen. det va ju så skönt att slippa alla de där bökiga ytterkläderna. Sen är regn inte den mest optimala för mitt hår, kommer det vatten så rinner färgen och då får ja ev färg på kläderna. som i helgen när ja råkade spilla dricka i håret - rann det med en gång ner rosa droppar å min vita klänning. det va inte så kul.

ni får förlåta att min inlägg är så förvirrade för tillfället. Är mycket som händer just nu, men det löser sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback